Skip to content

PROJEKT ZMIAN LOKATORSKICH

ETAP I

– SPOTKANIE Z INWESTOREM + PODPISANIE UMOWY

Podczas spotkania omawiane są wszystkie szczegóły dotyczące współpracy, jej przebiegu, terminów oraz podpisywana
jest umowa na prace projektowe. Warunkiem rozpoczęcia prac nad projektem oprócz umowy jest wpłata zaliczki.
Przeprowadzamy również wywiad na temat projektowanego wnętrza, który następnie uzupełniany jest ankietą.
Możliwa jest również współpraca zdalna, w takim wypadku umowa podpisywana jest zdalnie, a ustalenia odbywają się
za pośrednictwem telefonu lub wideokonferencji.

– ANALIZA POTRZEB I OCZEKIWAŃ

Przed przystąpieniem do projektu przekazujemy Inwestorowi ankietę w celu sprecyzowania potrzeb i oczekiwań Inwestora,
zapoznania się z preferencjami stylistycznymi, materiałowymi, dotyczącymi wyposażenia, oświetlenia oraz określenia
innych dodatkowych wytycznych. Oprócz analizy prosimy również o przygotowanie kilku inspiracji wnętrz, które trafiają w gust inwestora.

ETAP II

– UKŁAD FUNKCJONALNY

To koncepcja układu funkcjonalnego wnętrz w formie rzutów 2D przedstawiający projektowany układ ścian działowych,
rozmieszczenie mebli i wyposażenia. Ilość propozycji uzależniona jest od możliwości i metrażu danego wnętrza,
są to co najmniej 3-4 propozycje.

ETAP III

– BIAŁY MODEL 3D

Przygotowywany po zatwierdzeniu układu funkcjonalnego model 3d wnętrza pokazujący rozmieszczenie
mebli, wyposażenia oraz oświetlenia w formie białych wizualizacji.

ETAP IV

– DOKUMENTACJA TECHNICZNA

Wykonanie dokumentacji składającej się z następujących rysunków technicznych:

– rzut aranżacyjny w skali 1:50
-rzut ze zmianami w obrębie ścian działowy w skali 1:50
– schemat projektowanych instalacji elektrycznych w skali 1:50
– schemat projektowanych instalacji wodno-kanalizacyjnych w skali 1:50
– schemat instalacji centralnego ogrzewania w skali 1:50 

ETAP V

– PRZEKAZANIE DOKUMENTACJI

Dokumentacja dla projektu zmian lokatorskich to zwymiarowane rzuty 2D przekazywane
w dwóch wydrukowanych egzemplarzach oraz w formie elektronicznej.